fredag 21 januari 2011

Stökigt värre!

Idag skulle Mr. 2TwoStab varit och hämtat tv bänk, soffa och säng hos mig men fick förhinder tyvärr. Så nu är det lite stökigt hemma när inte grejerna kom iväg.
Hoppas han kan hämta det så fort som möjligt för jag ska in med lite andra saker.
Annars då?? Fredag vad händer??
Jag ska vara lite chaufför ikväll så det blir ganska chill. Tänkte hyra film och handla en bit mat. Har inte riktigt bestämt mig för vilken typ av film än dock. Men en bra actionfilm är aldrig fel.
Håller även på med musikvideon till låten "Down With My Crew" och ska ha med lite folk i den har jag tänkt så det är nog inte helt osannolikt att jag kanske frågar just DIG!

I övrigt så hitta jag en grym tribute-låt till Die Hard filmerna av en grupp som heter Guyz Nite. Riktigt skön låt asså!
Pz/Kid Jesus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar