söndag 29 mars 2009

bara juliah, även kallad miss my startar sin blogg

då har jag äntligen satt mig ner och skapat en blogg. www.juliahhaglof.blogg.se är nu helt out of picture, och jag börjar på nytt här. Jag har inte tid att uppdatera mig varje dag, inte till en början iaf men jag försöker hinna skiva så ofta som möjligt och så ofta jag får tid.

releasen har släppts nu myspace och här har ni länken, http://www.myspace.com/missmymusic , uppstattar om ni går in och lyssnar och gärna slänger en kommentar. Det kommer mer, sitter just nu och skriver text till ett beat. Jag och dbrecord har jobbat med låtarna tillsammans och kommer fortsätta jobba även fast jag kommer göra musik på egen hand också kommer vi jobba mycket tillsammans i fortsättningen, och inte bara trance/dance musik kommer ut, utan även rn'b.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar