söndag 2 januari 2011

Jahapp!!

Då är det äntligen 2011. Jag firade in det nya året hos F The Rex o Dean Ashton! Fett nice var det, så tack för den kvällen boys!
I lördags tog jag det bara chill. Spenderade hela dagen sovandes, vilket var riktigt skönt!

Idag tänkte jag hyra film via nätet men insåg att snabbheten på min uppkoppling skulle fukka upp filmen rejält. Jag rockar inte det snabbaste nätet om man säger så.
Tur att jag har en stor dvd-samling att välja ifrån. Har kollat på lite västernfilmer idag. Clint Eastwood äger!!!
Skulle även vilja se Tombstone med Kurt Russell. Har för mig att den ska vara rätt bra. Kanske finns den på discshop eller någon annan online-butik. Får kolla upp det helt enkelt.

Annars har jag tänkt fixa upp en ny musikvideo senare. Med mig och en polare som heter RockOla. Det är en låt som heter "Vi är här", kommer dyka upp strax.

Hare bra tills dess!
Pz/ Kid Jesus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar