fredag 31 juli 2009

2 Maxade dagar i sthlm

I onsdags åkte jag till Stockholm för att hänga med Vilford & Henx.
När jag kom fram till Henx så var moden redan maxad, dom höll
på med en av dom nya låtarna till deras EP "Pusha På" som släpps
ut 31 augusti .


Imorse pratade jag och Vilford om hur vi skulle göra med designen
till deras omslag+myspace´s , sen att kolla upp på vilka ställen
"Pusha på" kommer att komma ut på . Efter vårat snack så skulle vi
åka iväg , ville åkte till henx för att spela in en ny låt & jag åkte in till
t-centralen & väntade på Chriss för vi skulle glida på stan & kolla efter
nya kläder till mig . Sen var det dags för oss att åka till jordbro för
att vi skulle ta kort med henx & vilford. Det blev ett antal foto tills
de börja regna men vi fick till några bra . Blev klar med omslaget
nyligen kan säga att dom blev riktigt nöjda . Bless!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar