måndag 4 maj 2009

jag vill bara skriva att låtar från mig kommer upp inom kort, har varit lite knas nu på senaste men de börjar ordna sig nu, alltså inom kort så kommer du att kunna ladda ner mina låtar som jag har liggandes på min dator, har lite texter som ska jobbas på och finslipas men i övrigt så går de framåt, jag spela in en låt med gibion för ett tag sen som heter Jag försöker och faktiskt idag fråga jag han om vi inte kunde spela in den på nytt för låten blev riktigt bra men om vi ser de från min sida så kan låten bli mycket bättre plus att han har fått hem andra grejer till studion så vi får se hur de blir med den saken, alltså spela in Jag försöker på nytt, denna gången ska accapellan vara mycket högre och i helhet ska låten ha mer känsla, eller vad säger du gib? bangar du? hehe finns inte så mycket att skriva mer men ha ögonen och öronen på sin vakt. Eller jo jag höll på att glömma en grej varje fredag kommer vi vara i studion och spela in en låt, eller i alla fall försöka vara tillgänglig i studion, så ni får något som ni kan lyssna på och digga till i de här sköna vädret som väntar.
Ha en skön kväll folk! fred och kärlek, P-one.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar