lördag 7 mars 2009

Löörday!



Yes
gott folk! Klockan e typ halv fyra tror jag och
jag sitter här hemma i min lilla hemmastudio och
drar igenom lite texter och jobbar med lite musik!

It's
my life såe warrit do liksom! Nej men idag så
blir det att dra iväg till db
Records och spela in lite
vocals, måste sätta det sista nu så att vi kan fortsätta
med vårt "lilla" projekt, men det är mycket på gång
nu alltså, hoppas bara att spelningar och
promotionen
går bra sedan så har vi kommit en bra bit
påvägen!
Men ni vet det är inte jag som skapar hitsen det är ni
som gör dom till
hits! Haha mycket flumprat nu men
jag ska jobba vidare så jag lämnar er i fred ett litet
tag, u dig?!? Håll ögonen och öronen öppna! 2009
är mitt
jävla år! Holla at ya boi

F The Rex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar