söndag 1 mars 2009

Lägesrapport

Nu är det så att nästan alla röster och texter är på plats nu! Allting börjar bli klart och vi kan snart börja mixa och mastra. Vi har spelat in sammanlagt 11 track, ni folket kommer att få höra 5-6 låtar som kommer att släppas gratis på internet tror jag. Jag känner själv att det här kommer bli grymt and fantastiskt för det är en hybrid av musikstilar kan jag säga! Det är inte det vanliga soundet precis. Det kommer komma väldigt mycket nu inom en snar framtid eftersom jag har spelat in massvis med gästverser (finns även med på lazy-b's mixtape), spelar in med B Fellows, kommer låtar på lite olika mixtapes med olika producenter och folk. Så jag tror att det här kommer bli en produktiv vår/sommar. Vintern börjar ta slut nu hoppas jag, så vi går mot ljusare tider!

F The Rex

2 kommentarer: